Kampaň Turris Omnia vstupuje do další fáze

Nechce se tomu ani věřit, ale je to již téměř půl roku, co jsme spustili kampaň routeru Turris Omnia na Indiegogo. A za tu dobu se toho hodně změnilo. Pro nás je určitě nejdůležitější, že již víme, že na trhu je místo pro výkonný otevřený router – koneckonců máme milion dolarů jako důkaz :).

A to je také důvod proč současně s horečnými přípravami na splnění našich závazků z kampaně plánujeme i následný maloobchodní prodej. V tom nám proběhlá kampaň dala spoustu důležitých informací a zkušeností. Zjistili jsme, co lidé chtějí, co nechtějí a jaké jsou naše interní náklady na vytváření nových perků a možností. Na základě těchto zkušeností plánujeme zeštíhlit portfolio, které nabízíme, a zaměřit se pouze na klíčové produkty.

To znamená, že u mnoha produktů, které jsme nabízeli v průběhu kampaně, ukončíme jejich prodej. A protože se také blíží začátek výroby routerů prodaných v kampani, budeme muset brzy ukončit současnou podobu kampaně.

Půjde o poměrně velké změny a datum, ke kterému k nim dojde, jsme stanovili na 5. května. Zde je seznam změn:

• v nabídce zůstanou jen produkty určené pro budoucí maloobchodní prodej

• speciální perky jako LTE pack, Hacker pack a varianty bez Wi-Fi již nebudeme nabízet

• nebude možné si vybrat barvu routeru

• dodací lhůta všech nových objednávek bude říjen 2016

• ceny perků stoupnou přibližně o 10 %, aby se přiblížily očekávaným maloobchodním cenám

Nedávno přidaná NAS sada zůstane jako jediný speciální perk i nadále dostupná, protože ji vyrábíme nezávisle. V budoucnu ale plánujeme i její ukončení. V závislosti na poptávce možná později během roku uvedeme samostatnou kompletní NAS verzi Omnie.

Pokud se tedy ještě stále rozhodujete, zda si Omnii pořídit nyní a nebo později, neváhejte příliš dlouho. Máte poslední šanci pořídit si potenciálně sběratelsky zajímavý unikátní kousek :).

Autor:

Komentáře (7)

  1. Pavel říká:

    Dobry den, uz jsem zadal o objednani routeru s nas vekam uz tyden a zadna odpoved. Prosim co mam udelat pro objednani? Dekuji

    • Kateřina Lorenzová říká:

      Router je zatím možné objednat pouze přes indiegogo.com. Pokud se během objednávky vyskytla někde chyba, napište nám, prosím, na info@turris.cz , pokusíme se zjistit, kde se objednávka zasekla a popostrčit ji. Pokud nám rovnou napíšete nějaké podrobnosti o objednávání (jaký poslední krok jste udělal, kde to selhalo apod.) pomůže nám to s analýzou problému. Bez dalších informací Vám bohužel nedokážu pomoci.

  2. Jaroslav Koc říká:

    Kdy bude prosím bude k dispozici Omnia,kterou šlo objednat přes Indigogo?Dřīve byl slibován duben,teď píšete o řījnu pro nové obkednávky,ale pro původní termín neuvádíte.Můžete prosím v rámci otevřené politiky zveřejnit,jaký konkrétní výrobce nedodržel termín dodávky?

    • Kateřina Lorenzová říká:

      Jak napsal již Berřich Košata o něco níže, chtěli bychom, aby výroba začla v červnu. Postupně, jak bude výrobní linka stíhat routery vyrábět, je budeme i distribuovat. Většinu bychom měli odesílat v červnu, pozdější kusy od nás odejdou až v červenci. Pokud Vás zajímá, jak výroba routeru postupuje, doporučuji sledovat i updaty přímo u naší kampaně na indiegogo.com. Zveřejňujeme tam všechny důležité milníky, které nás potkají.
      https://www.indiegogo.com/projects/turris-omnia-hi-performance-open-source-router#/updates

  3. Bob říká:

    Taky mám objednanou Omnii už z ledna a jsem zvědavý, kdy bude. O tom se ale nemluví. Na čem konkrétně se výroba zadržela a jaké jsou REALNE termíny dodání?

  4. Bedřich Košata říká:

    U objednávání komponent je to trochu složité v tom, že při poptávání dodavatel uvádí aktuální dobu dodání, ale ta se může v průběhu času změnit. To se nám bohužel stalo u několika komponent po novém čínském roce, který situaci vždycky trochu zkomplikuje. V tuto chvíli se snažíme řešit komponenty tak, aby byly již v květnu k dispozici a výroba mohla začít v červnu. Definitivně to ale budeme vědět až ve chvíli, kdy budou všechny součástky bezpečně pod střechou.

  5. Bob říká:

    Fajn, chápu, to se stát může. Zpoždění nevadí, ale dávejte pravidelně vědět, co se děje, ať neumřem v nevědomosti :)
    Jak se to bude pak řešit s dodávkou? To bude zrovna v době prázdnin a to třeba konkrétně v mém případě budou hned tři potenciální doručovací adresy, nikoli jedna domácí jako během roku.
    Budete pak lidi znova obesílat s přesným termínem dodání, aby vám nahlásili adresu, která bude v daném termínu dodávky aktuální?
    Bude doba dovolených a lidi nebudou kvůli routeru sedět doma :)

Napsat komentář: Bedřich Košata Zrušit odpověď na komentář

Všechny údaje jsou povinné. E-mail nebude zobrazen.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..