Nově fungující chat CZ.NIC

Není tomu tak dávno (duben tohoto roku), kdy byla spuštěna na stránkách www.nic.cz služba, jež má usnadnit a zrychlit komunikaci zákazníků přímo s podporou CZ.NIC – tzv. “online chat s operátorem“.

Určitě znáte situace, kdy se nacházíte na nějaké webové stránce a nejste si jistí informacemi, které jsou zde uvedené. Nechce se vám však telefonovat ani psát e-mail o jedné větě. Nyní stačí pouze kliknout na odkaz na www.nic.cz, napsat své jméno, odeslat požadavek a ihned máte jasno.

Efektivní služba, kterou již využívá mnoho proklientsky zaměřených portálů, byla logickým krokem v budování a zlepšování komunikace s uživateli internetového světa. Pokud se klient pohybuje na Internetu a potřebuje radu ihned, stačí pouze využít “online chatu“ a obratem získá odpověď, s níž může dále pracovat a pokračovat v činnosti.

Jednou z výhod chatu je také možnost jeho využití 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nepřetržitý provoz oceňují nejen čeští uživatelé, ale i klienti ze zahraničí, kde jsou rozdílná časová pásma.

Uvedení do praxe

Online chat využívá stále více uživatelů a s tím samozřejmě přibývá dotazů. Nejčastěji se jedná o běžné dotazy ohledně prodloužení (zaplacení) doménového jména, zpětné vazby na námi zasílané automatické zprávy či otázky na službu mojeID. Ovšem i za relativně krátkou dobu fungování online chatu jsme se setkali s několika úsměvnými dotazy mimo naše témata, např.: „Zazpíváme si písničku?“. Někteří návštěvníci chatu zkouší funkčnost této služby tím, že několikrát za sebou otvírají a zavírají komunikační okno chatu, aniž by položili jakýkoliv dotaz. Máme však také zkušenost s urážlivými a sprostými uživateli. V takovém případě je možné na několik měsíců zablokovat danou IP adresu pro další konverzaci.

Každý uživatel má možnost si v chatu zvolit jakékoliv jméno. Většina lidí píše dotazy pod svým jménem a příjmením, někteří volí raději přezdívku nebo nechají pole se jménem prázdné. Najdou se však i tací, kteří chtějí být za každou cenu originální. Pro představu uvedu například Dráček Jojo nebo Piculin.

Budoucnost chatu

Věřím, že online chat může opravdu mnoha lidem pomoci, neboť portfolio služeb našeho sdružení neustále roste a projektů přibývá. Jen pro připomenutí, jsme schopni poradit s dotazy týkajícími se nejen .CZ domén a záležitostmi s nimi spojenými, ale také poskytujeme asistenci ohledně služby mojeID. Proto věřím, že založení chatu je správnou volbou být zase o krok blíže k Vám – uživatelům.

Autor:

Komentáře (1)

  1. Michal Vašíček říká:

    A zazpívali jste si písničku?
    Kromě toho, že chat vypadá otřesně je to služba vážně dobrá. :)

Zanechte komentář

Všechny údaje jsou povinné. E-mail nebude zobrazen.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..